Acest magazin utilizeaza cookie-uri pentru a va imbunatati experienta pe site-ul nostru.               Apasati aici pt a inchide ->

close

Categorii

Producători

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE

Acest magazin online (numit in continuare "MAGAZIN") este administrat de Dass Marca SRL (numita in continuare “SOCIETATEA”), cu sediul social in Str. G-ral av Andrei Popovici , nr.16, Bucuresti, avand codul de inregistrare fiscala RO18353900, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/1814/2006, telefon: 0772 00 22 70.

SOCIETATEA depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse în MAGAZIN. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, SOCIETATEA precizeaza ca imaginea produselor are caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori. De asemenea, unele caracteristici sau pretul produselor prezentate în MAGAZIN, pot fi modificate de catre SOCIETATE fara preaviz sau pot contine erori de operare.

De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa SOCIETATEA face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante.

Promotiile/ofertele prezente în MAGAZIN sunt valabile in limita stocului disponibil.

MAGAZINUL poate contine si link-uri catre alte site-uri. SOCIETATEA nu este responsabila de politica de confidentialitate practicata de acestea precum si de orice alta informatie mentionata pe aceste site-uri. 

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:
 
UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza MAGAZINUL, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului MAGAZIN, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.

CLIENT: reprezinta persoana care acceseaza MAGAZIN-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului MAGAZIN, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, ce initiaza si finalizeaza o comanda.

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea MAGAZINULUI intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Dass Marca SRL.

COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii MAGAZINULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SOCIETATE si CLIENT.

CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord sa livreze CLIENTULUI produse si servicii, iar CLINETUL este de acord efectueze plata acestora.

UTILIZATORII/CLIENTII acestui MAGAZIN sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare. 

Termenii si conditiile urmatoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea MAGAZINULUI supunindu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.

Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului MAGAZIN, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.

Prin accesarea MAGAZINULUI, UTILIZATORII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila.

 

DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE ÎN MAGAZIN

CONTRACTUL

Prin lansarea unei COMENZI în MAGAZIN, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA isi deruleaza operatiunile în MAGAZIN.

Daca SOCIETATEA confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptarea comenzii de catre SOCIETATE se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea SOCIETATII catre CLIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.

SOCIETATEA nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT.
Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre SOCIETATE.

Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis atunci cand este cazul, de catre SOCIETATE sau un furnizor al acesteia.

 

OBIECTUL CONTRACTULUI

Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI în MAGAZIN confirmata de catre SOCIETATE. Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre SOCIETATE în MAGAZIN.

 

PRETUL CONTRACTULUI

Pretul produsului/produselor este acela mentionat în MAGAZIN. Pretul poate fi modificat de catre SOCIETATE, in orice moment, fara preaviz.

Pentru a fi aplicabil pretul produsului trebuie sa fie sincer si serios. Astfel, SOCIETATEA atentioneaza asupra faptului exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale MAGAZINULUI sau erori, pretul afisat în MAGAZIN poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra pretului corect.

Pretul include TVA precum si orice alta taxa legala.

MODALITATEA DE LIVRARE

SOCIETATEA isi va îndeplini obligatiile contractuale în termen de cel mult 30 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDA. In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.

SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.

Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de curierat sau poate fi predat personal conform optiunii CLIENTULUI.

MODALITATEA DE PLATA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA. SOCIETATEA va emite catre CLIENT o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea personala a produselor.
In cazul livrarii produsului printr-o firma de curierat, plata produsului se poate face prin card bancar online, ordin de plata sau ramburs de catre CLIENT. Plata ramburs se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.

SOCIETATEA atentioneaza CLIENTII ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii  contravalorii a acestora.

Plata la ridicarea personala a produselor: La ridicarea personala a produselor, acestea se vor plati anterior livrarii, online prin card bancar sau prin ordin de plata. Plata in numerar la ridicarea personala a produselor, este posibila doar pentru persoane juridice in limitele prevazute de legislatia in vigoare.

Plata online folosind cardul: Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura (in functie de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta existenta in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii CLIENTULUI.

Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SOCIETATE, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. 
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii. 

In afara de cazul in care este agreat de SOCIETATE si CLIENT diferit, SOCIETATEA se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre curier, pe baza de contract, sau catre reprezentantul CLIENTULUI.

SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.

SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei.
Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferata CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.


POLITICA DE RETURNARE 

Potivit legislatiei in vigoare, consumatorul (persoana fizica) are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului.

Asadar, consumatorul are dreptul de a returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare.

Comenzile care sunt ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastră direct la clienţi prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comerţ la distanţă, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal, ca şi corespunzătoare cu scopul şi nevoile clientului.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat de Dass Marca SRL. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). În cazul în care aţi achiziţionat mai multe produse de acelaşi fel, nu puteţi returna decât un singur produs desigilat, iar restul trebuie să fie sigilate. Produsele returnate trebuie să fie însoţite de formularul de retur în original şi o copie a facturii de achiziţie. În cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător şi vor fi scăzute din valoarea ce trebuie returnată cumpărătorului. Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziţionării de produse din MAGAZIN, folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se definiţiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Important
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsă, certificat de garanţie lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a completa formularul de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Exceptii:
1) Urmatoarele categorii de produse se pot returna numai în situatia în care sunt sigilate:
a) Înregistrarilor audio, video; 
b) Programele informatice.

2) Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna: 
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului; 
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

 

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia. 
SOCIETATEA va fi intotdeauna responsabil fata de CLIENT pentru toate obligatiile contractuale.


CONDITII DE LIVRARE

 SOCIETATEA va livra produsele in cadrul termenelor mentionate în MAGAZIN pentru produsul comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.

SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 30 de zile.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

 

INFORMATII LEGALE

RASPUNDEREA SOCIETATII

SOCIETATEA nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor termene si conditii/CONTRACTULUI si celorlalte instructiuni mentionate în MAGAZIN. 
SOCIETATEA nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii MAGAZINULUI precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri accesibile din MAGAZIN.

SOCIETATEA nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre SOCIETATE a oricarei din obligatiile sale conform CONTRACTULUI si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

 

GARANTII

Toate produsele comercializate în MAGAZIN, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Produsele de pe acest site au un termen de garanţie de 12 de luni, cu exceptia produselor pentru care perioada de garantie este specificata altfel in magazin. 

Garanţia se aplică pentru produsele utilizate conform destinaţiei acestora, care nu au defecte externe aparente şi sunt însoţite de factură emisă de Dass Marca SRL. Perioada de garanţie începe cu data preluării produsului. În cazul în care produsul nu are ataşat un certificat de garanţie, factura va fi luată în considerare ca act de garanţie.

 

Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute accesand Formularul de Contact.

CLIENTUL, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.

 

FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

 

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

CONTRACTUL este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre SOCIETATE si CLIENT se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

 

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA

Toate materialele integrate in acest MAGAZIN sunt proprietatea intelectuala a SOCIETATII. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, exceptand perioada de care este nevoie sa fie vizualizate online. Totusi, paginile complete ale MAGAZINULUI pot fi tiparite daca sunt destinate a fi folosite in scop strict personal. 

Fara a trece cu vederea aplicabilitatea generala a celor mentionate anterior, SOCIETATEA poate oferi ocazional oportunitatea de a descarca fisiere sau alte programe utilitare din MAGAZIN.

 

 POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

 SOCIETATEA prelucreaza date cu caracter personal prin culegerea de la UTILIZATORI/CLIENTI a datelor personale necesare executarii CONTRACTULUI si se obliga sa respecte dispozitiile Legii nr. 677/ 2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. 

Datele obtinute de catre SOCIETATE vor fi stocate în baze de date iar SOCIETATEA va lua toate masurile pentru protectia lor împotriva distrugerilor accidentale sau ilegale.

Pentru executarea CONTRACTULUI, SOCIETATEA va transmite datele cu caracter personal culese de la CLIENTI catre firma de curierat care va livra produsele precum si catre unitatile bancare prin care vor fi procesate platile on-line.

 

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin date cu caracter personal se inteleg orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezinta orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea.

SOCIETATEA inregistreaza numai informatiile cu caracter personal oferite voluntar de catre vizitator/UTILIZATOR/CLIENT.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, SOCIETATEA are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizeaza UTILIZATORII/CLIENTII. 

SOCIETATEA respecta dreptul la confidentialitate datelor fiecarei persoane care acceseaza MAGAZINUL.

SOCIETATEA nu va colecta date personale despre UTILIZATORI/CLIENTI (nume, adresa, telefon sau adresa de posta electronica) (numite in continuare "Date Personale") exceptand situatia in care UTILIZATORII/CLIENTII insisi comunica aceste date.

Prin inscrierea în MAGAZIN/efectuarea unei COMENZI si completarea datelor personale in formularele de inscriere, UITLIZATORII/CLIENTII declara ca sunt de acord ca toate datele lor personale sa fie incluse in baza de date a SOCIETATII si isi dau acordul expres si neechivoc ca toate datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru:

  • activitati de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea SOCIETATII si a tertilor cu care SOCIETATEA are relatii de orice natura) la adresele de e-mail comunicate SOCIETATII,
  • participarea la concursuri, promotii;
  • transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, administrare, etc);
  • statistici interne necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite si imaginii MAGAZIN-ului si pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promotii, functionalitati si servicii noi;
  • pentru a asigura accesul la sectiuni cu acces limitat ale MAGAZIN-ului;
  • cercetari de piata;
  • urmarirea datelor de vanzari.

SOCIETATEA poate face cunoscute aceste informatii in cadrul dealerilor si agentilor sai pentru activitatile mentionate mai sus.

SOCIETATEA nu va dezvalui nici un fel de informatie despre UTILIZATORII/CLIENTII MAGAZINULUI sau fara a primi mai intai consimtamantul expres al acestora in aceasta privinta. In acelasi timp insa, poate dezvalui informatii si date cu caracter personal atunci cand acest lucru este prevazut expres prin lege. 

Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENTII beneficiaza de dreptul la informare (art. 12), acces la date (art. 13), interventie (art. 14), opozitie (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si de a se adresa justitiei (art. 18). Totodata, acestia au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul SOCIETATII.

Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa Dass Marca SRL, Str. G-ral av Andrei Popovici , nr.16, Bucuresti,UTILIZATORII/CLIENTII  isi pot exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:
- o data pe an, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu prelucrate;
- sa intervina asupra datelor transmise; 
- sa se opuna prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara. 

Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct. Detalii la www.dataprotection.ro


COLECTAREA AUTOMATA DE DATE CU CARACTER NON-PERSONAL - COOKIES

In unele cazuri, este posibil ca SOCIETATEA sa colecteze informatii cu caracter non-personal despre UTILIZATORI/CLIENTI. Exemple de informatii de acest tip sunt: tipul de browser folosit, sistemul de operare al calculatorului folosit si numele domeniului website-ului de unde a fost facuta conexiunea catre MAGAZIN.

In timpul vizionarii MAGAZIN-ului, SOCIETATEA va putea stoca anumite informatii pe computerul UTILIZATORULUI/CLIENTULUI. Aceste informatii vor fi sub forma unui fisier "Cookie" sau a unui fisier similar. Aceste fisiere "Cookies" ajuta SOCIETATEA sa construiasca un MAGAZIN sau publicitate care sa raspunda cat mai bine intereselor si preferintelor UTILIZATORILOR/CLIENTILOR.

Cu cele mai multe browsere de Internet se pot sterge sau bloca fisierele „Cookies” sau se poate primi o atentionare inaintea primirii unui astfel de fisier. SOCIETATEA recomanda UTILIZATORILOR/CLIENTILOR sa consulte instructiunile browser-ului sau fisierul de ajutor pentru a afla mai multe informatii despre aceste functii.

 

INFORMATII DEEE

Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv. 
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 - privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele: 
- clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
- colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
- clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X.

Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.


Contactati-ne

Suntem disponibil 24/7

Telefon:+4 0772 00 22 70

Contactati-ne

Newsletter